Ediția de ieri a emisiunii „România, te iubesc!”, difuzată de ProTv, a fost lider de audiență, potrivit datelor transmise de postul de televiziune.
Potrivit cifrelor, emisiunea a fost lider de audiență atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât și pe publicul din mediul urban.
În intervalul 17:59 – 18:58, atunci când a fost difuzată emisiunea „România, te iubesc!”, ProTv a înregistrat, în medie, pe publicul comercial, 7,5 puncte de rating și 18,9% din cota de piață, în timp ce Antena 1, principalul competitor, a obținut 3,9 puncte de rating și 9,7 procente din cota de piață.
La nivelul publicului din mediul urban ProTv a obținut o medie de 6,4 de rating și 14,5% cotă de piață, iar Antena 1, clasată tot pe locul al II-lea, avea un rating de 4 puncte și o cotă de piață de 9,1 procente.
În minutul de aur al emisiunii, 18:57, aproape 2.500.000 de telespectatori de la nivelul întregii populații a României erau cu ochii pe „România, te iubesc!”, iar pe publicul comercial ProTv înregistra 11,6 puncte de rating și 27,1% cotă de piață.